Doradzamy podmiotom prowadzącym działalność handlową oraz usługową za pośrednictwem Internetu
Szczególna dynamika rozwoju sprzedaży internetowej i marketingu internetowego spowodowała zarówno pojawienie się regulacji, po stronie ustawodawcy krajowego oraz unijnego, a także implementację rozwiązań znanych z konwencjonalnych kanałów sprzedaży i marketingu. Zapewniamy naszym klientom wsparcie w zakresie zgodności regulacyjnej w sprzedaży oraz łączeniu prawa i technologii w działalności w Internecie.
W naszych usługach łączymy znajomość przepisów i rozwiązań prawnych z różnych obszarów prawa takich jak kontrakty, ochrona wizerunku, ochrony danych osobowych, prawo autorskie i własność przemysłowa.
Obszar naszych działań
W ramach naszej praktyki ciągle zmieniamy i adoptujemy się do nowych rozwiązań, wspierając klientów w następujących obszarach:
- analiza stron i sklepów internetowych,
- działalność marketingowa w Internecie,
- regulacje w zakresie akcji promocyjnych i lojalnościowych
- regulacja procesu sprzedaży w Internecie, w tym regulaminy i ogólne warunki w relacjach B2B oraz B2C,
- regulacja procesu sprzedaży w Internecie,
- postępowania w zakresie naruszeń praw niematerialnych w Internecie (prawa autorskie, prawo własności intelektualnej i wizerunku w Internecie),
- prawa do domen internetowych,
- dane osobowe i polityka prywatności